Pages

2 Nisan 2010 Cuma

MERHABALARR......

Merhabalarrr. Yepyeni bir blog daha oluşturdum sizler için. Netten beğenip arşivime kaydettiğim modelleri burda paylaşmak istiyorum. Dediğim gibi bilgisayarla uğraşmayı çok severim. Nette gezinirken gözüme çarpan güzel modelleri sizlerede göstermek istedim. Genellikle bu modelleri eğer varsa açıklamaları, şemaları v.s. birlikte link vererek yayınlıycam. Ancak daha önceden kaydettiğim modellerin hepsinde link olmayabilir. Çünkü henüz acemiyken kaydettiklerimde link eklemeyi akıl edememişim o zamanlar. Şimdi artık  her beğendiğimi linkleriyle birlikte kaydediyorum ve sizede öyle yapmanızı tavsiye ederim. 

Yine güzel paylaşımlarda buluşmak üzere sevgilerrrr.

2 yorum:

DenDen dedi ki...

Hayırlı olsun yeni blogunuz. Modellerin yapılışlarıyla vermeniz güzel bir durum benim gibi acemi biri belki yapabilir. Belki orijinal linkide eklemelisiniz,

SEVKUT dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım. Orijinal linkleri mutlaka yayınlamaya çalışıyorum ama dediğim gibi eskilerde linkleri kaydetmemişim, onlar için afola,sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails