Pages

25 Ağustos 2010 Çarşamba

LILAC LEAF SHAWL







Şemadaki işaretlerin açıklamaları:





7 yorum:

nur dedi ki...

merhaba,
şalın şemalarını çıkardım ama işaretlerin açıklamalarını anlayamadım.işaretlerin açıklamalarını yazabilir misiniz?birde sanırım şalın uç kısmı ayrı örülüyor nasıl birleştirildiğini anlatabilir misiniz?şimdiden teşekkür ederim.

SEVKUT dedi ki...

Nur hanım,
Şemalardaki işaretlerin açıklamalarını resim üzerine yazdım.
Ben iki parça halinde örüp ortada birleştirdim. Asimetrik olması için böyle daha uygun oldu.
Birleştirirkende Kitchener stitch denilen teknikle birleştirdim.
Bu tekniğin videosunu için buraya bakın: http://www.knittinghelp.com/videos/knitting-tips

nur dedi ki...

açıklamalar için çok teşekkür ederim.sizden bir ricam daha var benim elimde iki yumak nako moher simli special ipim var.acaba 2 yumak bu şal için yeterli olur mu?eğer yeterli değilse 2 yumağın yeteceği bir model önerebilir misiniz?ipimi internetten sipariş ederek almıştım.eğer yetmezse eksik düşer.yaşadığım şehirde bu ipten bulunmuyor.siz çok fazla şal ördüğünüz için anlarsınız diye düşündüm.yardımcı olursanız çok sevinirim.

SEVKUT dedi ki...

Nur hanım bence ipiniz fazla fazla yeter. Açıklamada 3.75 no şişle örülmüş ve 480 metre ip kullanılmış.
Sizde ipinizin etiketindeki metraja göre ayarlayabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

birleştirme ile ilgili verdiğiniz bağlantı nasıl açılıyor ben bir türlü videoyu izleyemedim

Adsız dedi ki...

tomurcuk yapımı ile ilgili yardımcı olabilir misiniz? anlayamıyorum nasıl olması gerektiğini. videolu anlatım için bildiğiniz bir site var mı.şimdiden teşekkürler

SEVKUT dedi ki...

Tomurcuk yapımını bu linkteki videodan izleyebilirsiniz. Tomurcuğun İngilizcedeki adı "nupp"

[http://www.youtube.com/watch?v=GSIzYLbasHY]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails